Italien, sista dagen (som jag tog med mig kameran)

Dag 5 satte vi oss åter igen i bilen och åkte till en annan, lite mindre sjö.
Filmstjärnan.
Berg och fina, fluffiga moln.
Molnen la sig som ett täckte på bergskanterna.
Någon mer än jag blev visst knäsvag.
Klippiga bergskanter.
Första stoppet hade häftiga gatlycktor och en prommenad längst med strandkanten.
Ser alla Italienska städer ut som för stora Barbie-städer i pastell?
Fikapaus i form av Capuccino.
Och lite paj.
Sen åkte vi upp i bergen lite.
Till det sista stoppet som var en pytteliten stad men som var skrämmande brant.
De obligatoriska pastelliga husen.
Sista bilden jag tog på resan, en gammal tjusiga klocka.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Endast en bild som saknas. En proffscyklist med rakade ben. Dom är såå vackra. ;-)

2014-10-26 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0