Mendoza dag 4

Sista dagen i Mendoza bestämde vi oss för att ta en promenad i den stora parken.
Vi hade pratat med en kille på vårt hostel som brukade springa där varje morgon.
Hej Teresia!
Vi fattade helt varför han sprang där.
Och varför gubben vilade benen här.
Så fint! Dock var rosträdgården en besvikelse.
Det var en liten sjö mitt i parken.
Kanske inte så badvänligt vatten.
Vad som däremot vägde upp för de trista rosorna..
Anderna! Som syns långt bortom parken.
Vi hittade ett stängt museum, attans.
Fina träd.
Väldigt mysig promenad. Dessvärre fick jag mest se Teresias rygg.
Sedan blev vi hungriga så vi lämnade parken.
Och  gick nedför "ungdomsgatan".
Vi beställde öl och letade efter wifi.
Sedan kom det en qinoaburgare till mig om jag inte minns fel. Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0