San Ignacio, Belize

Efter ha suttit i dryga tre timmar i en gammal skolbuss (tänk amerikansk film) kom vi fram till San Ignacio.
Dagen efter bestämde vi oss för att åka på en tur, så vi skramlade ihop lite turister från hostelet.
Vi hyrde en bil, och åkte iväg!
Första stoppet var den här grottan.
Utsikt från grottans öppning.
Där uppe står fyra av fem kompisar.
Floridan stod jämte mig och tog bilder han med.
Vi var ganska imponerade av taket.
Jag var tvungen att känna på vattnet, det var otroligt kallt. Särskilt jämfört med den över 30-gradiga värmen i luften.
Så åkte vi vidare, jag bad Floridan att stanna i vägkanten så jag kunde få ta en bild på landskapet.
Nästan som stugan.
Anhalt nummer två!
Här simmade vi faktiskt runt ett tag.
Temperaturen var så mycket behagligare här.
Elma poserar glatt!
Och så stopp nummer tre!
Ett vattenfall!
Här badade vi hur länge som helst, åt vår medhavda mat och läste bok.
 

Kommentarer
Postat av: Filmstjärnan o reseledaren

Häftigt! Och Belize som inte ens fanns. Inte förrän du åkte dit.

2018-07-16 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0