Sofia, dag 2

Vi sov ut i våra hostelsängar och bestämde oss för att gå åt andra hållet i staden.
Vi hittade en marknad där de sålde allt möjligt, väldigt nära spårvagnsrälsen.
Moské-kyrka-fängelse-ammunitionslager-kyrka tror jag den här byggnadens utveckling varit genom historien.
Vakterna gjorde höga benlyft utanför presidentshuset.
En mysig innergård vid ett av de störa modevaruhusen.
Pojk.
Saluhall där vi köpte sockerbullar, dock var vi så hungriga att jag glömde fota dem.
Synagogans baksida. Vägen var för snäv på framsidan för att hela byggnaden skulle komma med i bild.
En gömd kyrka. (Många religiösa byggnader.)
Han.
Jag.
Och så himla mycket god mat. Det kändes som en synd att gå ifrån restaurangen med så mycket kvar på tallrikarna som vi gjorde men jag förstår verkligen inte vem som hade orkat äta upp allt det där fast det var otroligt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0